تنور انتخابات زنجان با فعالیت تبلیغاتی 43 نامزد داغ تر شد
نوشته شده توسط : abbuse

'محمد پورجعفری' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به انصراف دو نفر از نامزدهای انتخاباتی از شهرستانهای ابهر و زنجان، طی روز گذشته اشاره كرد و افزود: 'سیمین حق نظر' و 'نظام علی صالحی' طی نامه ای انصراف خود از ادامه فعالیت انتخاباتی را اعلام كردند.

وی، تعداد نامزدهای انتخاباتی حوزه زنجان را درزمان حاضر 20 نفر شامل دو زن و 18 مرد، ذكركر و گفت: از حوزه ابهر و خرمدره با حضور یك زن و پنج مرد، خدابنده هفت نامزد مرد و ماهنشان و ایجرود 10 نامزد مرد در حال فعالیت تبلیغاتی هستند.

پور جعفری، به برگزاری انتخابات الكترونیكی در زنجان اشاره و اظهار كرد: با وجود آنكه این استان آمادگی كامل برگزاری 100درصدی انتخابات به صورت الكترونیك را داشت، بر اساس دستورالعمل كشوری، 10درصد از حوزه های انتخابیه برای برگزاری این نوع انتخابات گزینش شدند.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، محل برگزاری انتخابات تمام الكترونیك درزنجان را شهرستان های ابهر و خرمدره بیان كرد و گفت: تمامی 160 شعبه اخذ رای در این دو شهرستان به صورت الكترونیكی بوده و مردم می توانند با به همراه داشتن كارت ملی و شناسنامه خود در انتخابات شركت كنند.

وی، خاطرنشان كرد: بر اساس مانورهای صورت گرفته مدت زمان مورد نیاز در این شیوه انتخاباتی كمتر یك دقیقه برای هر فرد می باشد.

پورجعفری، به محاسن و مزایای برگزاری انتخابات الكترونیك اشاره كرد و افزود: در این نوع انتخابات، علاوه بر اینكه هویت فرد به صورت مستقیم از سامانه ثبت احوال استعلام شده و از تكرار رای جلوگیری می شود، زمان شمارش آرا بسیار كاهش یافته و بلافاصله پس از اتمام رای گیری می توان به نتیجه انتخابات دسترسی داشت.

جانشین رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دراستان زنجان، به آموزش ها و فرهنگ سازی های صورت گرفته در میان مردم ابهر و خرمدره اشاره كرد و گفت: در انتخابات الكترونیك، دقت در خواندن آرا افزایش یافته، سلامت انتخابات تضمین شده، رای گیری با امنیت حداكثری برگزار می شود.

وی، به اقبال شورای نگهبان برای برگزاری الكترونیكی انتخابات درتمامی حوزه ها در انتخابات آینده اشاره و اظهار كرد: برگزاری انتخابات به صورت الكترونیكی حركت ارزشمندی در كشور برای بهره گیری از آخرین تكنولوژی های روز در برگزاری انتخابات محسوب می شود.

7319/596/ 1645





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: